Cala Montjoi, 06. 1r dia

Ahir dia 5/6/06, ens vam llevar molt d’hora per agafar l’autobús i marxar a Cala Monjoi.

El primer que vam fer, va ser visitar Empúries….

La veritat és que feia molta calor, però tot i així va ser molt interessant. Quan vam acabar de visitar el museu d’Empúries, vam agafar l’autobús per anar cap el vaixell que duia a Cala Monjoi.

En arribar vam haver de deixar les maletes a una carpa i ens van dir que no podríem tenir les habitacions fins a les 20:00 del vespre.

Un cop dit tot això, vam agafar el dinar i ens van dir que faríem unes sèries d'activitats. El nostre grup va tocar fer tirolina.

Vam berenar, i després de vam començar el temps lliure (Crèdit de síntesi). Van ser dues hores, dues llargues hores que no sabíem per on començar. Quan al final ens vam centrar, vam haver de plegar i anar a sopar. El sopar era Self-service. Més tard ens van donar les claus de l’habitació i ens van deixar temps per anar-nos a dutxar.

Després de la dutxa havíem de fer un joc de nit, eren diverses proves, però no van ser gaire entretingudes.

A les 00:00 vam anar a dormir

Eva i Meritxell (2n ESO D)