C.S. 2n ESO. Cala Montjoi, 08. 3r dia

Ahir va ser un dia bastant assolellat, i això ens va anar molt bé per fer les activitats, sobretot les d’aigua. Al matí ens vam llevar i bufava una mica el vent, però era una brisa suau que no molestava.
Com cada dia vam anar a esmorzar i tot seguit vam començar les activitats del matí. Alguns grups van fer lliure treball mentre altres feien activitats a la platja com piragüisme, canoes,… o tir amb arc i altres coses a les instal·lacions de Cala Montjoi. Després vam anar a dinar i a la tarda vam canviar d’activitats els uns amb els altres. Vam acabar el dia, després de sopar, amb un joc de nit que consistia en superar diverses proves d’una gimcana que els monitors havien preparat.

Finalment uns quants vam estar una estoneta a la platja, estirats i relaxats, i vam anar a dormir. Va ser un dia divertit, amb moltes estones de platja i més d’una persona es va banyar malgrat que l’aigua estava una mica freda. Cada dia hi estem millor, aquí, i al moment de marxar ens sabrà molt de greu.