Cala Montjoi (2n ESO): 4t dia

DSC_0212Dilluns vam arribar des de Manresa, vam anar a Empúries a veure les ruïnes.

Després vam anar al port de Roses i en va portar un vaixell a Cala Montjoi , vam dinar,  férem activitats i a la nit vam sopar i un joc de nit.

Dimarts ens vam llevar d’hora a cops d’en Manolo. Vam anar a esmorzar i després treball lliure i activitats. Vam dinar i vam tenir dues hores lliures i a la tarda més activitats. Aquell dia vam conèixer gent i a la nit vam anar a la discoooo!!!

En resum de la setmana ens vam llevar d’hora a cops d’en Manolo, cada dia teníem treball lliure i activitats com piragua, rocódrom, tirolina, canoa…

Per les nets hem anat a la disco i vam jugar a jocs de nit.

Aquesta setmana hem conegut molta gent i avui es l’últim dia (per desgràcia), farem les lectures del crèdit de síntesi i sortirem amb vaixell cap a Roses sobre les 15:15, allà agafarem el bus i arribarem a Manresa a les 18:30 aproximadament, ens veiem allà!!!

Notícia enviada per: jfons

Cala Montjoi (2n ESO): 3r dia

DSC_0139Dimecres 9.

Ens van aixecar amb uns cops a la porta com cada dia, desprès  vam  anar  esmorzar magnífics croissants del menjador amb cacaolat o llet. A les habitacions vam fer el mandra fins que va ser hora de preparar la motxilla i anar a les activitats. Vam començar amb treball lliure, que vam avançar molta feina pel crèdit, tot seguit tocava anar a una excursió de 2 hores vam pujar al puig de la morisca i ens vam anar a banyar a la platja però feia molt fred.

Després de dinar vam fer un altre cop treball lliure i vam mig acabar, al cap de 2 hores començàvem a fer coses mes divertides com piragua i nusos que vam fer una polsera. Ens vam posar “guapos” per la nit ja que va arribar un altre institut de Manresa i aquella nit tocava un joc de nit sobre les constel·lacions quan vam acabar vam anar al bungalow i vam anar a “dormir” perquè amb la marxa que hi havia a fora no es podia i havia gent a fora com cada dia.