Cala Montjoi

Ahir els alumnes de 2n d’ESO, després de llevar-nos i anar a esmorzar tots junts al menjador, vam començar a fer les activitats del matí (piragua i rocòdrom) fins les 13:30h. Vam tenir una estona lliure i després vam anar a dinar. A les 16:00h vam continuar amb les activitats de la tarda (excursió a un turó i piragua) mentre alguns grups treballaven en el crèdit de síntesi. Al vespre, després de sopar i fer una reunió per veure com havia anat el dia, vam anar a la discoteca fins les 00:30h. Després vam anar a dormir ben cansats.

Àlex Peig i Artur Carreira.

Notícia enviada per: jmarin

Cala Montjoi

Ahir 10 de juny de 2013, els nois i noies de 2n ens vam despertar ben d’hora al matí per agafar el bus i així poder anar cap a Empúries. Hi vam  arribar a tres quarts de deu del matí, allà vam fer una visita molt important per al crèdit de socials, també vam aprendre molt sobre la cultura grecoromana. Quan va acabar la visita, vam tornar a agafar el bus cap a l’autobús cap al port de Roses. Allà vam agafar el vaixell cap a Cala Montjoi i durant el viatge vam poder observar la flora de la Costa de la Costa Brava. Quan vam arribar vam distribuir-nos en els nostres respectius bungalows  i vam tenir una hora per organitzar-nos i a les 16:00 vam començar les activitats fins a les 20:00. Ens vam dutxar i vam anar a sopar. Amb els professors vam quedar a les 21.45 per fer una valoració del dia i a les 22.00 vam anar a la discoteca fins a dos quarts d’una.