Recordatori del protocol a seguir en cas de VAGA d’alumnat

Tal i com tenim recollit a les NOFC, l’alumnat de 3r d’ESO, de 4t d’ESO, de 1r de Batxillerat i de 2n de Batxillerat que s’aculli al dret de vaga, haurà de presentar a la direcció del centre el full de comunicat de vaga a través dels delegats/des amb prou antelació, però mai el dia anterior a la vaga. Aquest comunicat recull tota la informació necessària per a una correcta tramitació i el trobareu al web del centre a l'opció 'Documents públics' del menú i a l'apartat NOFC.

Un cop passada la vaga, l’alumnat haurà de portar als seus tutors/es les justificacions signades per la família. En aquest sentit, hi ha el model específic per fer aquesta justificació que l’alumnat podrà baixar del web del centre a NOFC. Aquest model recull tota la informació necessària per a una correcta justificació per part de la família.

Cal diferenciar molt bé si es tracta d’una vaga d’alumnat o de professorat. En el cas d’una vaga de professorat, sempre serà el centre qui farà arribar la informació corresponent i les possibles afectacions a les famílies a través del web o bé del correu-e.

Recordar també que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot fer vaga.

Notícia enviada per: vgrau