Acte de reconeixement al professorat jubilat el curs 2019-20

Aquest divendres dia 4 de juny a 2/4 de 12h, el Departament d'Educació amb la col·laboració dels diferents centres educatius de Catalunya, ha dut a terme un acte de reconeixement al professorat jubilat durant el curs 19-20 de tota Catalunya.

Al nostre centre, el curs 2019-2020 van ser 7 persones les que es van jubilar: Joana, Jordi, Manolo, Isabel, Paquita, Josep i Fortià.

En un acte en format telemàtic i també semipresencial als centres (a causa de la pandèmia), hem pogut compartir una estona amb els nostres companys i companyes. A més, el Departament d'Educació els havia preparat una petita sorpresa en forma d'art, un bon detall. L'acte ha comptat amb la participació institucional de la Directora dels Serveis Territorials, Dolors Collell, així com altres membres del personal docent i no docent que també s'han jubilat. 

Tota la comunitat educativa del Pius, de la qual vau formar part durant molts anys, us desitja molta sort i salut per gaudir de la merescuda jubilació.

Notícia enviada per: vgrau