Sortida Camí de Ronda Costa Brava 4t d’ESO

El divendres 8 l'alumnat de 4t d'ESO van fer una sortida a la Costa Brava amb la finalitat de cohesionar els grups classe, compartint vivències i estones disteses entre companys i, per altra banda, conèixer companys d’altres grups classe i/o compartir una estona amb amics que van a les altres classes.

Aquest divendres ens van llevar mitja hora abans per agafar l'autobús i fer viatge fins a Cap Roig (allà on fan el festival a l'estiu, costat del jardí Botànic). De seguida ens van posar a caminar per una camí de carro amb lleugera pujada i després dos encreuaments, van fer una parada per menjar mig entrepà i anar al WC. Després de la parada tècnica van agafar un corriol en fort descens que ens va abocar a la platja del Crit. Van quedar meravellats de tornar a recordar l'estiu i del magnífic paisatge que s'obria als nostres ulls. Travessant pel mig d'una roca van continuar per uns graons que ens i un camí que ens va abocar a la següent platja, la de Cap de Planes. Aquí van fer una parada més llarga per esmorzar. Tothom tenia moltes ganes de posar-se a l'aigua i, a pesar de que no podíem pel temps del que disposàvem, algú es va banyar involuntàriament. Van continuar per la costa fins a la Cala Estreta on, si no vigilaves amb les onades, corries el risc de mullar-te els peus. Passada aquesta cala ens van enfilar cap a l'interior per, després de varis encreuaments, arribar a la barraca del Dalí on van fer fotos i parada tècnica. Van continuar en baixada fins a la platja més gran del recorregut: platja Castell i la van travessar. Agafant de nou el camí costaner van travessar per les casetes de Cala s'Alguer, una preciositat de raconet. Després va venir la pineda d'en Gori on van parar a fer alguna foto amb la Cala s'Alguer de fons i retrobant el camí van arribar al Castell de Sant Esteve de Mar i Cala Fosca a Palamós on es va recollir l'autobús per fer al camí de tornada. Vam prometre que una altra vegada faríem la sortida de jornada sencera per poder-nos banyar.

A les fotos veureu el bé que ens ho van passar.